Wednesday, December 14, 2011

manager SAF

oh, ini keje paling berat aku pernah dpt spjg degree ni. kene cari player dan susur atur kan diorg. fuh.. susah dan pening jugak kan. sume org mcm tak nak tlg aku je ni?? mmg ari2 turun court, tgk org maen, dan tgk sape yg nak maen. sekian lame aku tinggal kan takraw. sbb sukan aku ilang sume. tp biar la. berbalik pade SAF.

mantap!! akhir sekali dpt jugak kumpul org. 12 org sume. ade yg mintak baju la, ape la. aku pn tak dpt baju tau. tp aku try la. spjg perlawanan aku gusar, sbb bajet utk diorg mkn n minum xde. aku dgn hati yg mudah toleransi ni, gune duet aku. sabo jela. tp akhirnye, dpt jugak keputusan yg baek. 3 team aku anta, sume masuk semi final. lagi, aku yg maen ni, walaupun tak handal, dpt johan. kelakar je. pertahankan emas tahun lepas. hehehehe.

yang best, tiap kali naek pentas, muke aku je ade. sbb team aku menang sume. heee. siap ade ebih2 lg hadiah. aku bg org je. sbb tak muat nak bawak naek moto. maklum la. motor besar, xde bakul. hahahaha..


see, tamak kan?? hahaha. sume nak amek.. hahaha


ni gambar bersame budak2 aku sume. malaysia sumenye. heee


ni team aku yg sebenar. walaupun aku maen reserve je. huhu. dpt koyak kan dahi org tau aritu. kesian budak tu. huhu


ni second team. tp ni team paling kuat. budak2 baru naek. plus maen pelapis malaysia sume. mmg mantap la.. huhu


ni team yg agak kuat. menang jugak wei. handal tau.. ni pn aku ade. sibuk je. hahaha

last sekali, aku terus gantung kasut da. malas. nanti buat aku lg serabut je. huhu. tp korang mmg la terbaek. hee. anyways, tahniah la ye.. :)

No comments: