Thursday, December 15, 2011


baru2 ni, aku keluar dgn kawan aku, lame la berborak dgn die. lame tak borak, jd sedap la berborak. sekali tu ade gadis seperti di atas ini. memakai purdah la. aku tgk lame je. kawan aku tye, ko minat org mcm tu ke? aku tibe2 tergelak. hee. pada dasarnye, aku mmg suke tgk org pakai mcm tu. tp bkn setiap mase la. bg aku mcm ayu lg tersorok ke cantik kan die. hee.

kawan aku tye, kat malaysia ni, xd anak melayu yang nak pakai mcm tu. lg2 remaje. mmg agak mustahil la. memandangkan kalo tgk diorg pun kalo bole lg nak jln tak nak pakai pape. lg kan pulak nak pakai mcm tu. tp tak sume la. so, agak susah dan mustahil utk kenal org sebegitu. bg aku, tak kesah la mcm mane, janji sedap mate memandang. heee.

jadi, akur dgn ketentuan ALLAH S.W.T :D

3 comments:

Anonymous said...

ta setuju.ada jekr. awak je yang ta penah nampak.

khairul naem said...
This comment has been removed by the author.
khairul naem said...

iye. sy tau. tp kan sy ckp, tak sume. awak bile mau pakai purdah. sy mau tgk .heeee