Thursday, December 15, 2011

- NO ENTRY-

hampir setahun. mungkin la. aku rase. menanti sesuatu yang bole menyenangkan hati aku. tp hasil die, sampai sekarang mcm tak nampak. sedih pn ade, pilu pn ade. tp tabah kan hati. mungkin bukan jodoh aku dgn die. kan??

berkawan lebih lame dari bercinta. jadi, bg aku, aku dan dia hanye la bole bersama sbg kawan je. ade kawan aku ckp,' barang baek mmg susah nak dpt'. tp kalo lame sgt menanti dan mencube, bole menipis rase itu. dan aku mula merasai itu sekarang.

bunyi mcm kecewa, tp tu la die. da ujung2 pembelajaran ni. mcm2 rase. jadi focus pade ape yg penting je. mmg la terase, tp mengharap buah yang tak gugur, nak buat ape kan? jd biar jela. mungkin aku tak sesuai atau aku yang memilih?? hahaha. jadi, Allah tlg la hambu mu ini. amin..

No comments: