Sunday, December 4, 2011

Lelaki dengan airmata


haa. benda ni agak sensitif la bg sesetengah individu. aku tulis benda ni, sbb aku bermimpi dan menangis. bile bangun muke dan mate aku, betul menggambarkan aku ni menangis. nampak pelik ke tgk lelaki menangis? bg aku la, kalo lelaki menangis ade sebab. jarang tgk lelaki menangis kan? sbb takot ego gugur? jln la dgn ego tu.




but lately, keadaan itu berlaku kepada diriku. hanye tuhan je tahu. sbb mimpi tu membawa kepada ape akan akan jd pade aku di kemudian hari. mengenang akan ape yang telah aku buat seta aku lakukan. walaupun perkare kecil. sudah bertahun aku tidak mengalirkan air mate, tp akhirnye, di subuh hari, gugur jua. sedih yang amat sgt. tp ape kan daya. tuhan lebih memahami ape yang berlaku. setiap hari sepanjang mase menharapkan perubahan akan berlaku. alhamdulillah, ade kurang die, walupun tak nampak dgn mate zahir ni.

semoga diberkati lg di rahmati akan sesuatu. amin...

No comments: