Monday, September 17, 2012

kembalinya aku..

salam. sedar tak sedar sudah dekat 5 tahun aku tak duduk secara kekal atau mastautin kat kg halaman. huhu. org kg sume bile aku ade umah je, bertanye. ' buat ape skang?, lame ke balik? lame tak nampak?' tp ayat paling sentap adalah, ' eh naim. lame tak balik, makin putih la!' ceit.. tergelak je aku dgr. huhu pastu aku pun bile da dgr org ckp mcm tu, aku pun berdiri la depan cermin ( padahal mmg suke berposing depan cermin. hahaha)tgk betol ke aku makin putih or mata diorg makin kabur? hahahaha. tp lepas ni aku akan balik ke kg halaman. berkhidmat utk org sane before cari keje yg sesuai n berpatutan. huhu. dan sekarang aku da balik jb. keje kt sini. ulang alik dr tempat keje n rumah sejam or sejam setengah. bergantung pada keadaan jln raya yg sesak. huhu. tp tak pe. naik kerete. syukur hidup makin di permudahkan. huhu. tp bile da dekat dengan family, jauh pulak dgn buah hati. huhu. dasat aku ni. ade buah hati. cantik lg rupawan pulak tu. hihi. syukur ade die yg memahami. :D rindu tu mesti n biase la. kene tahan la. nnti tuka la keje kat area umah die. huhu. xde da duduk jb ni lg. huhu. ikot sebelah perempuan pulak. hee. bina hidup katenye. mcm org2 yg da kawen buat. huhu. tp aku duduk umah kt jb ni pn bknnye ade org sgt.sejak mak pergi dr kitorang mmg terase sgt umah tu kosong lg sunyi. mmg terbayang selalu. mcm tak terurus sikit umah. bkn makin serak or bersepah, tak terurus dr segi penyediaan makanan. terpaksa mkn luar. huhu. sedih2. dah tu bile pegi keje org sume tido lg, balik keje org sume tak balik keje lg. pening. igt nak duduk jb nak rapat2 n gelak2 mcm zaman kecik2 dulu. tp sume sibuk keje da. adeh. jd balik umah duduk depan tv jela. ape pun, bertahan naim!!!

No comments: