Wednesday, November 9, 2011

TAKDIR la naem :)

da hujung2 tahun ni, makin byk pulak dugaan dan kerja. Allah je yg tau ape yg di lalui. raye haji pn nasib sempat balik. pastu 3 ari da balik shah alam balik. kerja yg berlambak di depan mate aku. hahaha. sehubungan dgn itu, terime jugak la aku beberapa jemputan kahwin dr rakan2 yg mengenali aku. paling hampir budak kelas aku. igt aku tak dpt pegi la. sbb byk invitation yg aku pn rase xdpt pegi.

kadang kala menjadi kan aku sedih. happy pn ade bile melihat kad2 jemputan yg terime di tangan aku.. sayu aje. ade sampai tersentak, terdiam dan termenung. tatkala membace name kad jemputan tersebut. even da bertahun, tp rase mcm baru bulan2 lepas aje berckp dgn die. sedih2. termenung seharian mengenang benda yg da terjadi. tp ape kan daya. sabar aje la ye.

p/s: kepada kawan aku yang akan melangsungkan perkahwinan tak kire la bulan n tarikhnye bile, tahniah la ye. semoga ke anak cucu. aku doa kan korang sentiase berada di landasan yg tepat setelah berkahwin kelak. yang nyate mmg tak dpt la hadir wedding korang tu. maap la ye. jgn la terase pulak kalo tak dtg. hee. nnti turn aku sampai, tak dtg pn xpe. hee.

No comments: