Thursday, October 6, 2011

tulis, menyanyi dan melukis

aku mmg byk menulis. lg kat blog, kat dlm class, kat kertas mane2 yg ade. sbb aq rase boring aje, aku akan menulis. dan yg aq tahu, bile aq menulis, aku tak heran pn kalo org xbace. masalahnye, ade ke org nak bace?? hahaha. tu la persoalan yg ade. ade ke yg bace? sbb ape aku ckp mcm tu. sbb aku ni pn, bkn nye suke bace blog org. mls. aku tulis blog ni pn sbb aq rase nak tulis, aku tulis. bkn ade ape2 pn. mengikut pakar psychology, menulis, melukis dan menyanyi, ade la sebahagian cara utk kite melepas kan tekanan atau bosan atau utk meluah kan sesuatu. mmg betol pn. bile kite tgh mara, dgn tulis or melukis, bole la mengurang kan rase stress itu. kan?

so, utk aku, aku menulis utk lepas kan rase boring tak puas hati, geram, suke akan sesuatu dan sebagainye. dan aku suke menulis utk benda2 yg kosong. maknenye, saje2. sekadar utk mempractikkan penulisan yg sedia ade ni. mungkin satu ari aku nak ubah penulisan kpd bahase italy. serononye. xsabar. sbb da byk belajar utk buat ayat dgn care yg betul. best.

jd, kalo nak bace, bace aje. tak mau bace pn, xpe. sbb tak memberi kesan kepada aku. hehehe. jd jgn la mara kalo aku xbace blog korang. sbb aku hanye bace utk entry yg seronok utk di bace aje :)

No comments: