Saturday, July 10, 2010

TAK SUKE

aku tak suke!!

paling penting ni.. ia bile org kait rapat lg aq dgn dier.. sbb ia akan buat aku jd lg kecewe n teringat benda2 lame..

aku tak suke!!

bile org pakai barang aq tanpa pgetahuan aq.. sedar2 je da ilang.. haprak betul..

aku tak suke!!

bile org tu serkap jrg dgn aq, n tuduh aq bukan2 tanpa tye aq sendiri..

aku tak suke!!

bile brg yg aku syg n suke kene curi or org amek.. amat la aku geram.. byk da brg aq kene curik.. hampeh betul..

aku tak suke!!

bile org melarang ape aku nak buat sedangkan aku x pernah lgsung larang ape diorg nak buat..

aku tak suke!!

bile byk sgt arahan n rules yg xpatot aku kena ikot..

dan

aku tak suke!!

bile org yg aku suke n syg, maki aq n pergi tanpa sebab.. :(


haluskudus,
khairul naem

7 comments:

Anonymous said...

tabahkan diri...huhu

qaqw said...

dlm idop mmg byk bende te xsuke kn..
tp tpkse time..ituh la idup (:

khairul naem said...

hehehe..
tu la.. anything was happen become my lesson to me.. beware to choose true lover.. :)

Anonymous said...

choose the true lover.yeah that's rite:) biler dah kene mmng serik dan jadikan pengajaran :) mcm saya lkukan sekrang:)

khairul naem said...

haha.. awak lakukan ape skang?? heheh.. bg tips.. :)

Anonymous said...

busykan diri.ignore banyak jagn bayk pikir nanti sakit.pastu byk2 ingtkan allah:)

khairul naem said...

yea.. tgh busy kan diri la ni.. seronok je dpt hang out dgn kwn2.. :)